Thema Woningopname

Dit thema op onze laagdrempelige mobiele oplossing wordt gebruikt door verhuurmakelaars, opzichters en aannemers. Dit betekent dat bij iedere aanpassingen bij bijvoorbeeld verhuizing van uw huurders, BKT renovatie of het vastleggen van NPO acties ons opnamesysteem jouw vastgoeddata registreert en actualiseert. Hierdoor is de informatie rondom je vastgoed geborgd en betrouwbaar. Doordat de informatie up-to-date blijft, is deze voor meerdere afdelingen binnen je organisatie inzichtelijk en bruikbaar. 

Movin'U Inspectic geeft je medewerkers en externe partners de mogelijkheid om op uniforme wijze opnames uit te voeren en data op orde te krijgen en houden.

En we kunnen meer...

Vanuit onze roots leveren we ook oplossingen waarmee overnames, ZAV’s en WMO’s kunnen worden vastgelegd. De benodigde brieven en digitale ondertekening van het huurcontract of opnamestaat behoren standaard tot de mogelijkheden. Ben je een medewerker van een corporatie, vastgoedbeheerder, advies- en inspectiebureau of aannemer? Is je organisatie actief binnen het vastgoed en ondersteun je processen zoals verhuizing, renovatie, inventarisatie en inspecties of opleveringen? Dan is het thema Woningopname wellicht wat voor jou!

Data altijd up-to-date

Movin'U biedt met Inspectic talloze mogelijkheden. Gewoon omdat het registreren van gegevens op locatie heel wat anders is dan op kantoor, veel efficiënter!
Het is een specialisme. Laat je verrassen! Meer lezen over Inspectic, klik dan hier.

Chart

Geïnteresseerd geraakt in de mogelijkheden?

Wij vertellen je graag wat wij voor jou en je organisatie kunnen betekenen.