In gesprek met onze accountmanagers

Door Celeste Greve

19 januari 2021

We stelden onze accountmanagers een aantal vragen en daaruit ontstond een mooi gesprek. Vol passie vertelden zij over wat ze zo leuk vinden aan hun werk. Een van die dingen? Dat ze met de oplossingen van Movin'U echt een meerwaarde leveren aan woningcorporaties en inspectiebureaus!

In gesprek met onze accountmanagers

"We zijn gek op mensen en brengen graag de boodschap en het enthousiasme over. We willen graag meedenken om anderen te helpen met onze oplossingen." Dat is het antwoord wat als kernboodschap gegeven wordt wanneer ik vraag om te omschrijven wat hun werk mooi maakt. 

 

Ze geven aan dat ze wel echt een "mensenmens" zijn. Daarom is het ook zo belangrijk om in de ander te kunnen verplaatsen en te bekijken waar en hoe Movin'U van meerwaarde kan zijn in het proces en de werkwijze van de ander. Maar het stopt natuurlijk niet na één of meerdere gesprekken. "We snappen als geen ander dat als je vertrekpunt een traditionele werkwijze is met 'alles op papier', dat je tijd en ondersteuning nodig hebt om een nieuwe, efficiënte en slimme manier van data registreren te implementeren."  

 

Ons doel is dan juist om je te ondersteunen en begeleiden om deze nieuwe werkwijze je eigen te maken. Om uiteindelijk het correct registreren van vastgoedinformatie op locatie nog makkelijker te maken. 

 

Wanneer ik vraag naar wat een dag dan compleet maakt, komt er een lach tevoorschijn. "Het is fantastisch als je een andere persoon kunt laten inzien wat hij kan bereiken door met producten van Movin'U te werken. Vaak weten ze niet eens hoeveel efficiënter het allemaal kan, aan ons de taak om dat te laten zien!". Daarnaast is het geweldig om te zien wanneer een nieuwe klant enthousiast start met de applicatie en de beloofde efficiency en fun wordt ervaren. "Elke nieuwe klant maakt natuurlijk altijd je dag!" wordt er gegrapt. 

 

Ook toe aan een goed gesprek? Neem dan contact met ons op.

Terug naar overzicht