Dit zijn wij

WIJ ZIJN MOVIN'U

Vanuit het geloof dat processen in de corporatie- en vastgoedsector beter in te richten zijn, is in 2009 Movin'U opgericht. Door jarenlange ervaring in deze markt begrijpen wij de processen in je organisatie en weten we tegen welke uitdagingen je aanloopt. Met ons team van 20 professionals ontwikkelen we innovatieve software die je kunt gebruiken om je processen op een slimme manier te organiseren en automatiseren. Onze klanten geven ons terug dat onze systemen zijn opgezet vanuit het proces met de handigheden die wij kennen vanuit de praktijk. Slimmigheden waar ze erg blij van worden. Efficiëntere processen en het vergemakkelijken van ketensamenwerking leiden niet alleen tot kostenreductie, maar ook de kwaliteit gaat er op vooruit. Movin'U zet je in beweging!

WAT WE DOEN

Oké, op het eerste gezicht lijken we 'gewoon' een softwareleverancier voor vastgoedbeheer. Maar wat we echt doen, dat merk je pas als je aan de slag gaat met onze producten. De software levert je inzicht; een andere kijk op de processen in je organisatie. Naast dat het je dagelijkse leven makkelijker maakt, wordt het door kostenbesparing, efficiëntie, grip op processen en inzicht in gedrag, ook stukken leuker! 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', met die woorden van Johan Cruijff bekrachtigde Martijn Meuwese (Teammanager Dagelijks Onderhoud Haaglanden bij Vestia) het.

In een notendop

Al die abstracte termen leuk, maar ik hoor je denken, wat doen jullie nu echt? Nou, we zien veel vastgoedbeheerders worstelen met het alom bekende 'fluisterspelletje' van vroeger. Niet iedere medewerker beschikt over de juiste informatie en dat leidt tot fouten, correctiewerk en frustratie.

Door te werken met portalen waar iedere medewerker, zowel binnen- als buitendienst, vakman, aannemer als manager (desgewenst) toegang toe heeft, beschikt iedereen over de nodige en juiste informatie. Wel zo prettig als iedereen dezelfde taal spreekt.

De portalen bevatten een schat aan informatie over de woning, welke met behulp van mobiele opnames door middel van tablets actueel blijft. Informatie wordt vastgelegd in databases, waaruit rapportages en (meerjaren)begrotingen gemaakt kunnen worden. Door slimme tools, zoals de cartotheek en het prijzenboek, wordt communicatie eenvoudiger en soms zelfs overbodig. Wij hoeven u niet uit te leggen dat u veel tijd en geld bespaart in uw processen.

sitecomp

WERKEN BIJ MOVIN'U


Sales Manager / Business Development (32 - 40 uur)

Laat jij commerciële kansen niet onbenut? Ben jij een zelfstarter en houd jij ervan om een kartrekker te zijn? Wil jij een doorslaggevende factor zijn in de groei van een jonge en innovatieve organisatie? Movin’U is searching for a hunter!

Nieuwsgierig?



Medewerker Servicedesk (36 - 40 uur)

Houd jij van puzzelen en weet je problemen van klanten altijd op te lossen? Ben jij iemand die nauwkeurig en gestructureerd kan werken? Wil jij je carrière starten als servicedesk medewerker bij een leuke en inspirerende organisatie? Dan is Movin'U op zoek naar jou!

Nieuwsgierig?